Het was geen rustig nacht. - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Mariska Knaap - WaarBenJij.nu Het was geen rustig nacht. - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Mariska Knaap - WaarBenJij.nu

Het was geen rustig nacht.

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

19 Juni 2023 | Denemarken, Kopenhagen

Dachten we lekker te kunnen slapen tot we in Kopenhagen aan zouden komen, maar niets is minder waar. Om 02.15uur kregen we te horen dat we bij Neumunster niet verder konden met de trein vanwege een probleem op het spoor. Hebben we ruim een uur moeten wachten tot er bussen waren om ons naar Padborg te brengen waar we weer verder konden met de ECI trein.

Net voor Padborg, wat in Denemarken ligt stopte de bus langs de kant van de weg en kwamen 2 douane beambtes onze passen controleren. Hoe bijzonder allemaal. En eindelijk om 05.05uur stapten we weer in de trein richting Kopenhagen. En om kwart over 9 eindelijk waar we willen zijn. Naar het hotel en lekker ontbijten.

• 19 Juni 2023 - 13:05

Anda:

Nou nou, dat is een niet zo leuk begin van de reis, maar vanaf nu zal het ongetwijfeld beter gaan.

En dan kunnen jullie lekker gaan genieten na deze valse start

Veel plezier met jullie avontuur, want dat is het zeker!!

Lieve groetjes Anda[e-38]Theo

• 19 Juni 2023 - 21:25

Erna:

Wat een verhaal, later lachen we erom, tis iig geval niet saai begonnen.

Hoop dat het vanaf nu van een lege dakkie gaat.

Veel plezier

Liefs Ron en Erna

• 21 Juni 2023 - 22:12

Esther:

Wat een verhaal, gelukkig hebben jullie vakantie en kunnen jullie nu lekker slapen en genieten.

• 22 Juni 2023 - 10:00

Monique De Groot :

Goh zeg, dat valt dan wel even tegen zo aan t begin van jullie vakantie. Ik hoop dat t vanaf nu alleen maar beter gaat...